دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام ققنوس

پیشنهاد می کنیم شنونده ی موزیک جذاب از خواننده ی محبوب سالار عقیلی بنام  ققنوس  از رسانه موزیک پلاس باشید

 ترانه: علیرضا کلیایی, موزیک: پویا سرایی

دانلود آهنگ سالار عقیلی ققنوس

مرورت میکنم هر روز و شب در بی کسی هایم
چو اشک آویختم از گونه ات حال نهانم را
به باد سرد بی مهر و وفا مسپار اندوهم

دانلود آهنگ سالار عقیلی ققنوس

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام رنگین کمان

کاربران گرام یامروز می توانید از شنوندگان موزیک بسیار شنیدنی از مسعود صادقلو بنام رنگین کمان از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رنگین کمان

یه وقتا زندگیتو زیرورو کن
ببین کی پای بیرونیت میمونه

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رنگین کمان

دانلود آهنگ کاوه آفاق به نام شب های مافیا

شنوندگان محترم پیشنهاد می کنیم شنونده ی آهنگی جذاب و زیبا از کاوه آفاق بنام شب های مافیا از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ کاوه آفاق شب های مافیا

آهای رفیق احتیاط کن اینجا سایه ها نور بردن
تو این شبهای مافیا بره ها گرگو خوردن

دانلود آهنگ کاوه آفاق شب های مافیا

دانلود آهنگ رضا شیری به نام قدم قدم دنبال رد پات تو بارون

پیشنهاد میکنیم کاربران گرامی امروز موزیک شنیدنی وعاشقانه را از خواننده محبوب رضا شیری بنام قدم قدم دنبال رد پات تو بارون از رسانه موزیک پلاس بشنوید

دانلود آهنگ رضا شیری قدم قدم دنبال رد پات تو بارون

قدم قدم دنبال رد پات تو بارون
منو تنهایی و این شبای تهرون

دانلود آهنگ رضا شیری قدم قدم دنبال رد پات تو بارون


دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام یاد من

پیشنهاد میکنیم کاربران گرامی امروز موزیک خاطره انگیز را از خواننده محبوب  مهدی احمدوند بنام یاد من از رسانه موزیک پلاس بشنوید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند یاد من

چرا دوباره یاد من کردی
یادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردی
دیدی به حرفم رسیدی که گفتم
خودت میری خودتم بر می گیردی

دانلود آهنگ مهدی احمدوند یاد من